minviktresa2

Alla inlägg den 27 mars 2012

Av minviktresa2 - 27 mars 2012 13:21


Var ett tag sen jag skrev nu igen. 1 vecka sedan då.

Men varje onsdag har jag gått upp några hg sen tidigare dagar. Och då blir jag såå ledsen och arg. Känner att varför gör jag detta när min kropp inte verkar fatta. Står kvar på samma vikt hela tiden. Usch!!


Förra onsdagen då jag vägde mig hade jag gått upp 3 hg sen tisdagen. Och det kändes bara uselt allting. Såg mig själv som ett fetto för all framtid, hur jag svullar godis för att jag inte orkar ta tag i vikten. Tog en vilodag i onsdags, käkade lite mörk choklad. Och så på torsdagen vägde jag mig igen och hade då gått ner de där 3 hg. När jag åt choklad? Och när jag höll mig ifrån gick jag upp i vikt.

Åt inget på torsdagen och på fredagen hade jag gått upp 1 hg. Blev lika ledsen igen. Men 1 hg vad är det liksom. Ingenting. Alla går upp och ner hela tiden och därför ska man ju inte väga sig varje dag. Jag vet ju det. Men ändå vill jag liksom hålla lite koll.


Jag gick ju länge och trodde att jag inte var så tjock som jag var. Trodde ju att jag vägde runt 70 kg ungefär och fortsatte äta godis. Men så när jag blev gravid och skulle väga mig så vägde jag 80 kg! Och då hade jag nog gått upp 2 kg kanske. Så jag hade blundat för viktuppgången. Helt sjukt ju!! Gömmde vågen för jag ville inte påminnas.


Jaja, nu har jag tagit tag i detta och nu SKA jag ner till 60 kg igen, sen ner till 56 kg igen. Så ÄR det bara.


Såg en annons i aftonbladet idag om fettsugning. 

http://www.laserfettsugning.se/  på denna sida kan man kika. Verkar ju super bra ju!! Det vill jag göra. Fettsuga magen, låren och hakan. Och ryggen skulle jag också vilja. Men har inte dem pengarna så jag har råd med alla dem ställena.
 
Jag har  pw:at varje dag sen torsdagen. Idag blev det en runda på 9 km och då gick jag i 7.2 km/h.
Annars har jag kommit på lite andra rundor som har varit över milen. Men tänkte att idag får det bli den på 9 km och så hade jag bra musik i öronen och bebben somnade i vagnen så då bara sprang jag fram med vagnen. :-)
Tänkte styrketräna någon dag också. Får se om det blir vilodag i morgon eller om det blir styrke då.
 
Har hittat en god smothie som jag har ätit/druckit till frukost nu några mornar. Den är god. Med grädde, turkisk yoghurt, gammaldags mjölk, hallon i. Mumma!! Jag brukar även ha linfrö i så magen kör igång. Nu blev jag sugen på en, men det får vänta till i morgon.
 
De där måtten har jag ju inte skrivit ner här ännu. Får göra det i morgon.
 
Nu ska vi äta mat.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards