minviktresa2

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Värdelöst

Av minviktresa2 - 8 mars 2012 13:18

 Idag känns det bara värdelöst med denna diet. :-( Vägde mig igår, då jag brukar ha vägdagar på onsdagar. Hade då gått ner 7 hg sen i fredags men bara 3 hg sen förra onsdagen.

Vägde mig förra fredagen och hade då gått upp 4 hg sen onsdagen!! Fick mens i fredags så jag trodde det var därför jag gick upp. Brukar gå upp några hg vid mens. Helt normalt.

Kände i söndags att svullnaden började gå ner men ändå var det inte mkt mer ner i vikt.


Vägde mig i morse igen och hade då gått upp 3 hg sen igår! :-( Usch, jag blev såå besviken och arg!! Jag käkar som man ska vid lchf, har hållt mig borta från kolhydrater i över 3 veckor nu. Mår bra annars, slipper svullen mage som jag alltid hade annars och slipper sötsuget. Men varför kan jag inte gå ner mer i vikt än 2 1/2 kg?? Känns bara helt värdelöst. Hållt på 3 veckor nu och vågen visar bara - 2 1/2 kg. När jag gjorde min senaste viktresa för 5 år sen hade jag gått ner ca 10 kg på 1 månad.


När jag mäter mig så minskar det ju, inte så mkt på vågen tyvärr. Känns som jag inte kan

göra mera. Tränar massor, äter som jag ska. Men ändå nada, upp och ner 2-4 hg i vikt. :-(

Kanske ska köra den andra dieten istället. Men då är det ju det där med ballongmage igen och

sötsuget. Men den dieten blir jag såå sötsugen. :-(


Så idag har jag bara kännt mig nere, nästan så jag ville köpa mig en STOR lösgodis påse.

Men det ska jag INTE göra. Men det känns ju så himla lönlöst och kämpa och kämpa och så

går man upp i vikt. Tränar ju som en tok också.


Igår blev det pw med stavarna i 74 min. I förrgår blev det styrketräning i 60 min.

Tränar varje dag, ändå händer ingenting mera. När jag tränade förr så rasade jag ner i vikt.

Passar detta inte mig?


Känns liite bättre nu när jag skrivit här, men fy vad besviken jag är. :-( Alla dagar är inte tipp topp med lchf.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minviktresa2 - 27 mars 2012 13:21

  Var ett tag sen jag skrev nu igen. 1 vecka sedan då. Men varje onsdag har jag gått upp några hg sen tidigare dagar. Och då blir jag såå ledsen och arg. Känner att varför gör jag detta när min kropp inte verkar fatta. Står kvar på samma vikt hel...

Av minviktresa2 - 20 mars 2012 20:45

Idag vägde jag mig och har gått ner 0.5 kg sen i lördags när jag också vägde mig.    Så nu känns det ju helt rätt med denna diet. :-) Och sen förra onsdagen har jag gått ner 1,3 kg än så länge. Ska väga mig i morgon, får se då. Bara jag inte har gått...

Av minviktresa2 - 17 mars 2012 22:15

  Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här. Har inte alls haft lust och skriva ner någonting. SOm jag skrev sist så hade jag ju gått UPP i vikt. :-( På min vägdag i onsdags hade jag gått upp 1 kg sen förra veckan. :-( Inte okej alls!!! Blev så ...

Av minviktresa2 - 4 mars 2012 20:50


  Dagens goda lchf lunch made by my husband. Köttspätt, paprikafärs, blomkålsris och tzatsiki. Mums!! Dag 19 idag då med lchf. Det har gått finemang. Har dock haft väldigt ont i huvudet igår och idag. Mest igår, hade så himla ont och ont i ans...

Av minviktresa2 - 29 februari 2012 22:13

Nu var det ett tag sedan jag skrev här, 1 vecka sedan. Har varit fullt upp det är ju det med 3 barn. Det har i alla fall gått bra med lchf dieten. Inget fusk här inte. Men nu j*klar har jag ju bestämt mig. Nu ska jag bli smal och fit inför sommar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards