minviktresa2

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

15:e dagen och vägdag

Av minviktresa2 - 29 februari 2012 22:13

Nu var det ett tag sedan jag skrev här, 1 vecka sedan. Har varit fullt upp det är ju det med 3

barn. Det har i alla fall gått bra med lchf dieten. Inget fusk här inte. Men nu j*klar har jag ju bestämt

mig. Nu ska jag bli smal och fit inför sommaren så jag kan visa mig i bikini i sommar. Samt komma

i alla min snygga linnen och kjolar som jag har i garderoben.

Käkat gott har vi också gjort de här dagarna som man gör med lchf. :-) Jag äter omelett eller plättarna

till frukost mest. Nu har jag vant mig och äta varm mat till frukost.. känns inget konstigt alls.

Tyckte inte turkiska yoghurten var något god och kändes bara så fottig.


Märkte i lördags när vi var i S att de hade low carb produkter på Ica. :-D Vilken positiv överraskning!

Då kan vi ju åka dit och köpa det vi vill ha. Kanske ska fråga Ica här också om de inte kan ta hem

dessa produkter. Skulle ju vara kanon! De har i alla fall tagit in sockret utan kalorier. Salvia tror jag

det är de har tagit hem.


Tränat har jag också gjort mycket. Fick ta en vilodag förra fredagen för då hade det blivit för mkt

träning så jag hade ont i hela kroppen och var såå trött. Måste ha vilodag ibland.

Sen i lör och sön tränade jag styrketräning. Åkte till jobbets gym. Super skönt var det och deras cross

är så skön och gå på.

Mån blev det pw stavgång. Och igår blev det pw på motionsbandet och crosstrainer och situps. Idag

blev det vilodag då jag känner i kroppen att det behövs.

I morgon blir det stavgång igen. Får se om jag orkar gå tidigt.


Vägdag idag och jag har gått ner 1 kg sen förra veckan. :-) Lilla målet är nådd nu. :-) Sen mätte jag mina mått,

midjemåttet -2 cm, buken -5! cm sen förra onsdagen! Sen mätte jag höfter, rumpa, ben. Minns inte

de måtten nu. Men peppande är det. Och jag trivs verkligen med denna diet. Är pigg och energisk känner

jag. Igår var jag pigg vid 5.30 när minsta barnet vaknade. Sen var jag pigg hela dagen.


Nu blir det en dusch innan lite keso och te.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minviktresa2 - 27 mars 2012 13:21

  Var ett tag sen jag skrev nu igen. 1 vecka sedan då. Men varje onsdag har jag gått upp några hg sen tidigare dagar. Och då blir jag såå ledsen och arg. Känner att varför gör jag detta när min kropp inte verkar fatta. Står kvar på samma vikt hel...

Av minviktresa2 - 20 mars 2012 20:45

Idag vägde jag mig och har gått ner 0.5 kg sen i lördags när jag också vägde mig.    Så nu känns det ju helt rätt med denna diet. :-) Och sen förra onsdagen har jag gått ner 1,3 kg än så länge. Ska väga mig i morgon, får se då. Bara jag inte har gått...

Av minviktresa2 - 17 mars 2012 22:15

  Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här. Har inte alls haft lust och skriva ner någonting. SOm jag skrev sist så hade jag ju gått UPP i vikt. :-( På min vägdag i onsdags hade jag gått upp 1 kg sen förra veckan. :-( Inte okej alls!!! Blev så ...

Av minviktresa2 - 8 mars 2012 13:18

 Idag känns det bara värdelöst med denna diet. :-( Vägde mig igår, då jag brukar ha vägdagar på onsdagar. Hade då gått ner 7 hg sen i fredags men bara 3 hg sen förra onsdagen. Vägde mig förra fredagen och hade då gått upp 4 hg sen onsdagen!! Fick ...

Av minviktresa2 - 4 mars 2012 20:50


  Dagens goda lchf lunch made by my husband. Köttspätt, paprikafärs, blomkålsris och tzatsiki. Mums!! Dag 19 idag då med lchf. Det har gått finemang. Har dock haft väldigt ont i huvudet igår och idag. Mest igår, hade så himla ont och ont i ans...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards