minviktresa2

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Ett tag sedan nu

Av minviktresa2 - 17 mars 2012 22:15


Nu var det ett bra tag sedan jag skrev här. Har inte alls haft lust och skriva ner någonting. SOm jag skrev sist så hade jag ju gått UPP i vikt. :-( På min vägdag i onsdags hade jag gått

upp 1 kg sen förra veckan. :-( Inte okej alls!!! Blev så himla deppad. Här kämpar jag med träning varje dag, äter som man ska ändå går jag UPP. :-(


Funderade på att börja med vk istället sen när jag slutat amma, för då vet jag ju att jag går ner. Men samtidigt så mår jag bra av denna kost. Slipper svullen ballongmage, slipper magknip, känner mig piggare.


Funderade och kom på sen vk tiden att av överdriven träning så gick jag upp, säkert för att jag då blir ännu mer hungrig och äter mera. Lagomt är bäst vet jag, överdriven träning är inte bra.

Sen kom jag på att det blivit för mkt mörk choklad för mig nu på sistone. Och då den mörka chokkladen med smak. Mint, sea salt. Och sen kanske det hade blivit för mkt grädde. Inte så att jag åt ren grädde varje dag. Sen kanske lite för stora portioner. Så jag slutade med den mörka chokladen, drog ner på portionerna och skippar grädden (i maten har vi i det) och sen

onsdags har jag gått ner 8 hg. Hoppas jag kan gå ner nu. Vill ner mina kilon nu, så jag inte behöver gömma mig i sommar.


Mitt jobb bjuder på en fest i maj, jag har ingen lust alls och gå dit, fet och ful. Har jag kunnat gå ner i alla fall 10 kg tills dess så ska jag nog gå. Annars inte.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minviktresa2 - 27 mars 2012 13:21

  Var ett tag sen jag skrev nu igen. 1 vecka sedan då. Men varje onsdag har jag gått upp några hg sen tidigare dagar. Och då blir jag såå ledsen och arg. Känner att varför gör jag detta när min kropp inte verkar fatta. Står kvar på samma vikt hel...

Av minviktresa2 - 20 mars 2012 20:45

Idag vägde jag mig och har gått ner 0.5 kg sen i lördags när jag också vägde mig.    Så nu känns det ju helt rätt med denna diet. :-) Och sen förra onsdagen har jag gått ner 1,3 kg än så länge. Ska väga mig i morgon, får se då. Bara jag inte har gått...

Av minviktresa2 - 8 mars 2012 13:18

 Idag känns det bara värdelöst med denna diet. :-( Vägde mig igår, då jag brukar ha vägdagar på onsdagar. Hade då gått ner 7 hg sen i fredags men bara 3 hg sen förra onsdagen. Vägde mig förra fredagen och hade då gått upp 4 hg sen onsdagen!! Fick ...

Av minviktresa2 - 4 mars 2012 20:50


  Dagens goda lchf lunch made by my husband. Köttspätt, paprikafärs, blomkålsris och tzatsiki. Mums!! Dag 19 idag då med lchf. Det har gått finemang. Har dock haft väldigt ont i huvudet igår och idag. Mest igår, hade så himla ont och ont i ans...

Av minviktresa2 - 29 februari 2012 22:13

Nu var det ett tag sedan jag skrev här, 1 vecka sedan. Har varit fullt upp det är ju det med 3 barn. Det har i alla fall gått bra med lchf dieten. Inget fusk här inte. Men nu j*klar har jag ju bestämt mig. Nu ska jag bli smal och fit inför sommar...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards