minviktresa2

Alla inlägg den 4 mars 2012

Av minviktresa2 - 4 mars 2012 20:50

 

Dagens goda lchf lunch made by my husband. Köttspätt, paprikafärs, blomkålsris och tzatsiki. Mums!!

Dag 19 idag då med lchf. Det har gått finemang. Har dock haft väldigt ont i huvudet igår och

idag. Mest igår, hade så himla ont och ont i ansiktet. Kändes precis som sån där abstinens efter

socker. Jag har mens, så då brukar jag få ont i huvudet. Usch mådde inget vidare igår inte. Huvudvärk,

mensvärk, ont i kroppen och trött. Precis så som jag brukar få när jag har mens, så inget konstigt

alls egentligen.


Jag var iaf ut och pw:ade med stavarna igår morse. Gick nog vid 8. Solen lös så skönt då. Härligt och

gå sådär tidigt då man knappt möter en människa. Det är väl alla hundägare då. Kom hem och familjen hade väntat på mig och käkade frulle med mig. :-) Blev omelett igår som maken fixade åt mig medans jag duschade.

Gick även i fredags morse.


Igår åkte vi till Borlänge och käkade på grekisk restaurang. Vi åt spätt och grönsaksspätt och sallad. Lchf-

vänligt och gott.

Idag gjorde vi egna spätt, eller maken gjorde dem. Super goda!! Tänk att jag har kvar till i morgon. :-)

Dagens träning idag är 67 min styrketräning. Stod på crossen i 33 min och sen styrke på maskinerna

resten av tiden.

På kvällen åt vi köttbullar och gräddsås, recept från Anna Halléns bok. Det var också himla gott.


Jag tjuvvägde mig i fredags. Hade då gått upp 2 hg. :-( Usch, vad besviken jag blev. Här kämpar jag och äter rätt och så går jag upp. :-( Men så fick jag ju mens senare på dagen och då brukar jag alltid svullna. Det gör jag också

jämt vid mens. Jag mätte magen idag och då hade svullnaden minskat så hoppas det visar ett minus på onsdag.

Annars blir jag besviken, för jag har inte fuskat något.


Vi var i badhuset i fredags och jag avskyr verkligen och visa mig i bikini nu. Usch!!! :-( Men barnen tyckte ju det

var roligt och bada, men jag gick mest med handduken virad runt mig. Vill inte visa min feta kropp nu.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards